Tuesday 3 November 2015

Boy version




Hi everybody!

Today, I propose you a different version of the chipboard realized weeks ago.


Following the success of this project, I decided to realize a new one with the little face of my nephew Timéo!



I started with the same support and same layout of the papers but this time with a dominance of blue and grey, I added brightness with a touch of mustard colour. The collection Sydney Swirlcards was perfect!


I chose to add volume using 2 rosettes realized with the Die "Rosette" of Tim Holtz.





Moreover I added a very discreet touch of pink, as the cap on the picture was of this colour…

There is a lovely present which will be offered quickly!

Paper: Swirlcards
Wooden Stars: Studio Calico
Buttons and Twin: Scrapboukits

Have a good day,


*************

Clipboard version garçon,

Aujourd 'hui, je vous propose une version différente du chipboard réalisée il y a quelque semaine.

Devant le succès de ce projet, j'ai décidé d'en réalisé un avec la trombine de mon neveu Timéo!

Je suis donc parti du même support et de la même disposition des papiers mais avec cette fois une prédominance de bleu et de gris, j'ai ajouté un peu de luminosité avec une touche de couleur moutarde. La collection Swirlcards Sydney était parfaite!

J'ai choisi de mettre du volume grâce à 2 rosaces réalisées avec le Die " Rosette" de Tim Holtz.
j'ai ajouté une pointe de rose, très discrète, vu que la casquette sur la photo était de cette couleur…

Voilà un joli cadeau qui sera offert très vite!

No comments:

Post a Comment