Tuesday 15 April 2014

An Easter gift

Hi everyone
Today I will show you a recycled box i have used, the box has been used for storage of eggs
After I have decorate the box I put chocolate-eggs in it and now it can be used as an Easter gift. 
 
Items used:
Sizzix Bigz Die Garden Greens 659436
Sizzix Bigs Die Ornate Frame 658720
Sizzix Bigz XL Die  Jumbo Tattered Florals  659441
Supply list:
Paper: Inkido- Beautiful Memories Pink Flowers, cardstock
Ink: Distress ink Vintage Photo and Victorian Velvet
Pountura Paint-Pink-, flowera,brads, feathers and cheesecloth colored with distress ink Victorian Velvet
How to make:
I covered the box with a piece of patterned paper in the middle, glue the ribbon in to it
Die cut Frame Ornate in White cardstock and glu to the front, decorate using a brads
Die cut Jumbo tattered florals and garden greens. decorate the box using the die cut, flowers, feathers.To decorate the die cut flowers i used ponture paint.

Thanks for stopping by, wish you all a Happy Easter
Pia
Hej alle
Jeg har genbrugt et karton som har være brugt til æg. Jeg har dekoreret den og puttet chokolade æg i den så nu kan den bruges som en lille påskegave
Sizzix dies jeg har brugt:
Sizzix Bigz Die Garden Greens 659436
Sizzix Bigs Die Ornate Frame 658720
Sizzix Bigz XL Die  Jumbo Tattered Florals  659441
Andre materialer:
Papir: Inkido- Beautiful Memories Pink Flowers, karton
Ink: Distress ink Vintage Photo og Victorian Velvet
Pountura Paint-Pink-, blomster, brads, fjer og ostelærred indfarvet med distress ink Victorian Velvet
Fremgangs måde:
I midten har jeg beklædt æsken med mønstret papir derefter limet båndet fast
Udstans Frame Ornate i hvidt karton og lim den til frontent, dekorer med en brads
Udstans Jumbo tattered florals og garden greens. Dekorer boxen med blomster de udstansede figurer , fjer , til sidst har jeg pyntet de udstansede blomster med pontura paint
Tak fordi du kiggede forbi, jeg ønsker dig en dejlig Påske
Pia

3 comments:

  1. Åh, denne var fantastisk flott!! Nydelige glade farger og nydelige dies !
    Heldig den som er mottager av denne!! Klem fra Anne-Eddie ;)

    ReplyDelete
  2. Ååå sånn en flott påskekartong. jeg har og laget noen slike i shabby chic stil de siste dagene. Ta en titt innom min blogg så ser du mitt resultat ;o) Takk for titten ;o)

    ReplyDelete