Tuesday 4 March 2014

Love

Hi everyone
I hope you all had a great week, today i will show you a tag using the beautiful  Tim Holtz  Die  Tattered Florals, Spring Greenery
 
Items used:
Sizzix Bigz  Die  Tattered Florals 656640
Sizzix  Sizzlits decorative Strip Die Spring Greenery
Sizzix Movers & Shapers L tag & Bookplates 656938
Supply list:
Paper: Old music paper, cardstock
Ink: Hero Arts Shadow ink Cup o Joe Mid-Tone
Stamp: Tim Holtz Collection
Gaze, ribbon, brads and embossing creme white

How to make.
Die cut using cardstock and music paper  Tag & Bookplates distress and ink the edged , glue the music paper to the cardstock
Die cut the  tattered florals put on embossing creme on all edged
Die cut using the spring greenery , stamp "Love" on the tag and decorate using the die cuts, put some gaze back the flower


Thanks for stopping by, se you next Tuesday
Wish you a great week
Hej alle
jeg håber I alle har haft en dejlig uge, i dag vil jeg vise en tag hvor jeg har brugt flere af Tim Holtz fantastiske dies.
Sizzix dies jeg har brugt:
Sizzix Bigz  Die  Tattered Florals 656640
Sizzix  Sizzlits decorative Strip Die Spring Greenery
Sizzix Movers & Shapers L tag & Bookplates 656938
Supply list:
Papir: gammels nodepapir og karton
Sværte: Hero Arts Shadow ink Cup o Joe Mid-Tone
Stempler: Tim Holtz Collection
Gaze, bånd, bradsog embossing creme hvid
Fremgangsmåde:
Jeg starter med at udstanse tagen i karton og nodepapir ved at bruge tag og Bookplates die, dristresser og ink kanterne inden jeg limer nodepapiret på karton tagen. udstans de øvrige die, sæt blomsten sammen med en brads og brug embossing creme på blade og kanterne af blomsten og rundt på tagen, Under blomsten har jeg sat et stykke gaze, stempel på tagen og lim de øvrige dele fast til tagen
Tak fordi du kiggede forbi, vi ses næste tirsdag
Ønsker dig en dejlig uge
Pia


 

1 comment: