Sunday 3 March 2013

Card for every occasion



Hello everybody! The spring is slowly taking over in southern Sweden - FINALLY!

Today I have a card to share with you, perfect for every occasion. Just grab your dies, some nice patterned papers and some cardstock. I have used Maja Design papers here.
The card is really simple to make. This is what it looks like:


First you will need a Sizzix border, like this one. I used plain white cardstock to brighten up the earth colours.


Then I made a doily out of one of my Sizzix dies, also in white cardstock.


And then I made two of these ornaments in light blue.


I arranged my pieces like this and added a large flower and some pearl swirls. And the card is finished.

657387 Sizzix Sizzlits Decorative Strip Die – Fancy Scallops

Other: Papers from Maja Design (Walking in the Forrest collection), flower, pearl swirls

See you next Sunday!

Camilla 

*****************************************


Hej på er! Våren håller sakta på att ta över här i södra Sverige - ÄNTLIGEN!

Idag har jag ett kort att visa er. Det passar för alla tillfällen. Det är bara att ta fram några Sizzix dies, lite cardstock och några fina mönstrade papper. Jag har använt Maja Design papper till mitt kort.
Kortet är mycket enkelt att göra.

Först behöver du en Sizzix bård, som den jag har använt. Jag använde vanlig vit cardstock för att lysa upp jordfärgerna i mina mönstrade papper. Sen gjorde jag en doily av en av mina Sizzix dies, också den i vit cardstock. Jag gjorde också två ornament i ljusblått. Sen arrangerade jag de olika delarna som du ser på bilden och lade till en stor blomma och ett par pärlswirlar. Sen är kortet färdigt.

Vi ses nästa söndag!

Camilla 

No comments:

Post a Comment